Setra: Autobusi rađeni po mjeri

TopClass 500, ComfortClass 500, MultiClass 400 – bilo da se radi o funkcionalnom i profitabilnom međugradskom autobusu, svestranom turističkom autobusu ili individualnom luksuznom turističkom autobusu na duge relacije ili fleksibilnom dvospratnom autobusu, Setra nudi prilagođeno rješenje. Individualno, udobno, sigurno i veoma profitabilno. Ovo je kompletan spektar glavne marke autobusa.

Setra MultiClass 400 nikada nije bila bolja za one koji traže međugradski autobus koji je u jednakoj mjeri funkcionalan, profitabilan i udoban. Bez obzira je li varijanta sa niskim podom na ulazu ili klasična visina poda, da li se radi o H izvedbi modela ili modeli namjenjenom za izlete ili putovanja – Setra MultiClass 400 ima pravi odgovor na svako pitanje.

Poslovni modeli MultiClass 400 (Business) kombiniraju klasičnu snagu Setre s opremom pogodnom za sve tendere. Oni kombiniraju maksimalnu funkcionalnost s optimalnom profitabilnošću, kao model s niskim ulazom ili s klasičnom visinom poda. UL i H modeli impresioniraju svojim univerzalnim rasponom mogućih primjena. To se odražava na izgled strmog međugradskog ili zakrivljenog vjetrobranskog stakla modela koji se koriste i za vanredne linije.

Setra LE business ima raspon tri modela od 12,3 do 14,6 metara, Setra UL business dvoosovinski modeli imaju tri dostupne dužine od 12,2 do 13,4 metara. Klasični Setra modeli su posebno svestrani i dolaze u šest dužina: Od modela 412 UL sa dužinom 10,8 metara do duge 419 UL sa 15 metara. Što se tiče H modela, dvoosovinske Setre MultiClass 400 imaju dvije dužine i to 12,2 i 13 metara.

U zadnjem dijelu, šestocilindrični linijski motori sa zapreminama od 7,7 i 10,7 litara rade u izlaznim kategorijama od 220 kW (299 KS) do 290 kW (394 KS). Posebno obilježje MultiClass 400 modela su mjenjači, gdje kupci mogu birati između ručnog mjenjača sa šest brzina i potpuno automatiziranog Mercedes-Benz GO 250-8 PowerShift mjenjača sa osam brzina.

Turistički Setra autobus – je sinonim za mnoge autobuske kompanije, vozače autobusa i putnike. Setra ComfortClass 500 nudi sintezu udobnosti i profitabilnosti u kombinaciji sa ekstravagantnim izgledom. Njen ogroman asortiman pokriva cjelokupni spektar turističkih i dugolinijskih autobusa.

Koja izvedba će biti, kompaktni i vrlo okretni midi autobus, standardne veličine, dugolinijski autobus u XXL izvedbi? Povišeni ili standardne visine? Druga vrata centralno postavljena ili iza zadnje osovine? Setra ComfortClass 500 nudi pravi odgovor. Udobna putnička kabina i ergonomsko dizajnirani kokpit nudi toplu dobrodošlicu i putnicima i vozačima. Oprema je fleksibilna, u rasponu od funkcionalne do luksuzne.

Bez obzira na varijantu: opsežna oprema sa sistemima pomoći osigurava maksimalnu sigurnost.

Na raspolaganju je šest varijacija visokopodnih vozila sa dvije i tri osovine od 10,5 do 14,9 metara – ComfortClass 500 jedan je od najfunkcionalnijih modela sa posebnim MD modelom atipične visine. Riječ je o izuzetno isplativom dvoosnom modelu dužine 12,3 i 13,1 metara. Autobusi ComfortClass 500 snagu dobijaju iz motora sa zapreminama od 7,7 litara do 12,8 litara i ukupno šest izlaznih kategorija od 260 kW (354 KS) do 350 kW (476 KS).

TopClass 500 – ova oznaka za seriju top modela kompanije Setra govori sama za sebe. Luksuz, visok kvalitet i sigurnost postavljaju standarde u vlastitoj klasi. TopClass 500 predstavlja vrijednosti brenda Setra na veoma poseban način. Dosljedno i sa snažnim osjećajem za tradiciju, ekskluzivni autobus za duge relacije stoji za neviđenu simbiozu forme i funkcije.

Velikodušna putnička kabina TopClass 500 autobusa odlikuje se visokokvalitetnim materijalima. Danju je preplavljena svjetlošću, a noću je atmosfersko osvijetljeno zahvaljujući sofisticiranom konceptu rasvjete. Upečatljivi detalji, individualna oprema i sjedišta, kao i grijanje i kontrola klime, oblikuju putnički prostor. Na zahtjev se može dobiti i spektakularni panoramski krov TopSky Panorama.

Kokpit je prijatan svim vozačima i impresionira izvanrednom ergonomijom i svojim ekskluzivnim dizajnom.

TopClass 500 je skup od tri super-visoka vozila u izvedbi od tri osovine dužina od 12,5 do 14,2 metara. Standardna oprema uključuje snažni motor sa šestocilindričnim linijskim OM 471 motorom snage 350 kW (476 KS).

Maksimalna efikasnost i maksimalna sigurnost: Dvospratni autobus Setra S 531 DT iz TopClass postavlja standarde u svojoj klasi. Član je Setra TopClassa, ali zbog širokog spektra primjene i raznovrsnosti verzija i opreme ipak predstavlja klasu za sebe. Nova generacija donosi i uzbudljiv dizajn koji pronalazi svoj vlastiti put do kupaca.

Oblik i funkcija idu ruku pod ruku pošto je ovaj dvospratni autobus sjajan primjer aerodinamike. Sa cifrom otpornosti na vjetar od cd = 0,35, on postavlja najbolju oznaku u svom segmentu i time postavlja temelje za maksimalnu efikasnost goriva. Aerodinamički precizni rad istovremeno minimizira buku vjetra, dodatan bonus za komfor za putnike i vozače.

Bilo da se radi o prazničnim izletima, finim bistro autobusima, dugolinijskim ili međugradskim uslugama – Setra pokriva sve moguće upotrebe autobusa svog formata. Uz pojedinačnu opremu i sjedišta karakteristična za ovaj brend, temelje sveobuhvatne upotrebe postavlja svestrana donja paluba. Platforma u prizemlju otvara mnoge mogućnosti: mjesta za invalidska kolica, prostor za bistro opremu, prostor za dječja kolica na međugradskim linijama ili za klasična sjedišta za turizam. Kupci mogu birati između elegantno funkcionalnog kokpita iz Setra ComfortClass i luksuznog kokpita iz TopClass serije.

Uz puno svjetla i savremeni dizajn, interijer odaje velikodušni dojam prostora. Kompanije mogu odabrati položaj prednjih stepenica. Verzija sa stepeništem s lijeve strane vozača popularna je u turističkom sektoru, a za upotrebu na dugim linijama kompanije preferiraju stepenište u neposrednoj blizini prednjeg ulaza, zbog bržeg protoka putnika.

Dvospratni autobus pokreće optimalno podešen pogonski sklop: OM 471 motor sa 375 kW (510 KS), potpuno automatizirani GO 250-8 PowerShift mjenjač i pogonska osovina RO 440. Na zahtjev se isporučuje sistem Predictive Powertrain Control (PPC) i Eco Driver Feedback (EDF) s individualnim povratnim informacijama o vozačevim načinu vožnje.

Sigurnost je na vrhu liste prioriteta. Dvospratni autobus standardno je opremljen LED prednjim svjetlima, a samim tim i sistemom Active Brake Assist 4 (ABA 4). Osim maksimalnih funkcija kočenja, ovaj sistem se također može pohvaliti i opcijom otkrivanja pješaka pri čemu vozilo automatski koči. Sideguard Assist koristi radarske senzore za nadgledanje trake desno od autobusa i isporučuje se kao dodatna oprema. Setra 531 DT je uspješno prošla testiranja na osnovu direktive ECE R 29 i standardno je opremljena sistemom za gašenje požara.

Za Daimler optimalna sigurnost je osnovna vrijednost kao i pridržavanje zakonskih zahtjeva. Iz tog razloga, svi materijali za opremanje unutrašnjosti vozila brendova Mercedes i Setra se testiraju i po potrebi redizajniraju. Zato Daimler Buses već sada nudi svojim kupcima značajan dio svoje neobavezne kolekcije interijera u skladu s propisima koji će biti na snazi od jula 2020. godine.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1912