Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Scania Interlink na pogon od ostataka vina
Francuski prevoznik Citram Aquitaine u svom voznom parku ima autobus Scania Interlink, koju pogoni bio gorivo ED95 na bazi bioetanola, koji se proizvodi od ostataka proizvedenih tokom procesa pravljenja vina.Pošto se bioetanol može koristiti kao gorivo za novu Scania Interlink LD autobus, francuski kupci koriste prednosti koje se nalaze u državi koja je jedan od najvećih svjetskih proizvođača vina. Tako prevoznik Citram Aquitaine u svom voznom parku ima autobuse koje pogoni gorivo na bazi bioetanola ED95. Bioetanol se proizvodi od taloga, čvrstog ostatka proizvedenog tokom procesa grijanja, koji se takođe može koristiti i za proizvodnju konjaka.
Gradovi Bordeaux i Blaye povezani su linijom 201 kojom upravlja Citram Aquitaine. Iako ovu liniju obavljaju od 1921. godine, u drugim aspektima, Citram Aquitaine je mnogo ispred vremena, pa je tako odlučio da testira Scania Interlink autobus koristeći bioetanol koji proizvodi Raisinor France Alcools.
Nicolas Raud, direktor Citram Aquitaine, je kazao: “Ideja o obnovljivom obliku energije koji se proizvodi lokalno odmah je izazvala naš interes. Zato smo izrazili naš interes da učestvujemo u ovom testu kako bismo utvrdili efikasnost i održivost bioetanola u redovnim poslovima”. Moguće ekološke prednosti su očigledne: u poređenju sa dizelom, bioetanol može smanjiti emisije CO2 za 90%, NOx za pola i čestice za 70%.
Bioetanol je takođe najprodavanije alternativno gorivo na svijetu. Raisinor Francuska Alcools se stoga udružila s drugim vinarijama u toj oblasti kako bi formirala zadruge pod nazivom UCVA (Union Coopératives Vinicoles d'Aquitaine). Na lokaciji UCVA u Coutrasu, 100.000 tona otpada se obrađuje svake godine sa proizvodnim potencijalom koji može podmiriti 1000 vozila.
Citram Aquitaine nije jedina francuska kompanija koja otkriva prednosti Scania vozila na bioetanol, pošto i porodica Faramia trenutno koristi Scania kamion na ED95.