Karsan započeo eru vodika!

Karsan, jedna od vodećih kompanija u rješenjima za e-mobilnost, započela je eru vodika počevši od IAA sajma u Hanoveru! Na sajmu je predstavljen njihov najnoviji model: e-ATA HYDROGEN, čime su svom asortimanu električnih i autonomnih proizvoda dodali i vozila sa vodikom. Tako je Karsan prenio električnu mobilnost u drugu dimenziju.

Ispunjavajući viziju “Korak naprijed u budućnost mobilnosti”, Karsan je pionir za još jedan korak ka održivom prevozu. Na globalnom predstavljanju e-ATA HYDROGEN u Njemačkoj, izvršni direktor Karsana Okan Baş rekao je: “Još jednom smo prihvatili našu pionirsku ulogu. Zakoračivši u tehnologiju vodikovog goriva, uvodimo novu eru u javnom prevozu. U posljednjih pet godina, nakon 6-metarskog e-JEST, 8-metarskog električnog i autonomnog e-ATAK i modela e-ATA u dužinama od 10, 12 i 18 metara, sada smo lansirali naše 12-metarsko e-ATA vozilo na vodik. Sa našom vizijom “Korak naprijed u budućnost mobilnosti”, razvili smo i svijetu predstavili naše buduće električno vozilo na vodikove gorive ćelije.”

Pored IAA sajma transporta u Hanoveru, Karsan je učestvovao na InnoTrans sajmu u Berlinu od 20. do 23. septembra da bi pokazao potpunu snagu. Predstavljajući 12-metarski e-ATA na sajmu InnoTrans u Berlinu, Karsan je također predstavio novo lansirani model e-ATA HYRDOGEN putem linka uživo sa IAA sajma.

Novi model će transformisati pionirsku ulogu brenda u svijetu mobilnosti budućnosti, nadovezujući se na Karsanovu historiju otkrića u električnom javnom prevozu. Karsan ima više od 400 električnih vozila na cestama širom Evrope, a posebno su istakli rezultate u Francuskoj, Rumuniji, Portugalu i Njemačkoj. Plan je da se evropsko tržište nastavi širiti, kao i jači ulazak na sjevernoameričko tržište s električnim vozilima.

“Vozila na vodikove gorive ćelije su još uvijek veomo nova tehnologija u javnom prevozu. Trenutno u Evropi, samo 2 posto tržišta gradskih autobusa usvojilo je tehnologiju vodika. Ali baš kao električna vozila na baterije za održivu budućnost, električna vozila na vodikove gorive ćelije će rasti na tržištu javnog prevoza u narednim godinama. Procenjujemo da će do 2030. godine vozila na vodik dominirati sa 15% tržišta i premašiti 2000 vozila godišnje. Kao Karsan, cilj nam je da brzo uđemo na ovo tržište i da budemo pioniri u transformaciji vodonika u gradskom transportu.”, završio je Baş.

Niskopodni 12-metarski e-ATA HYDROGEN može zadovoljiti potrebe operatera u mnogim područjima, od velikog dometa do velikog kapaciteta za prevoz putnika. Opremljen nadzemnim lakim kompozitnim rezervoarom za vodonik od 1560 litara, e-ATA HYDROGEN lako pokriva preko 500 km dometa u stvarnim uslovima upotrebe, odnosno kada je vozilo puno putnika i putuje na linijama za zaustavljanje i kretanje. Sa dometom od preko 500 km u autobusima na vodik, e-ATA HYDROGEN pruža najbolji domet u svojoj klasi. e-ATA HYDROGEN, koji može lahko da preveze preko 95 putnika u zavisnosti od najveće dozvoljene težine utovara i preferiranih opcionih karakteristika, također nudi najbolji kapacitet putnika u svojoj klasi.

e-ATA HYDROGEN koristi najsavremeniju gorivu ćeliju od 70 kW. Osim toga, LTO baterija kapaciteta 30 kWh sa dugim vijekom trajanja, koja je pozicionirana kao pomoćni izvor napajanja u vozilu, daje više snage elektromotoru u teškim uslovima na cesti i nudi dodatni domet za hitne slučajeve. e-ATA HYDROGEN može lako proizvesti 250 kW snage i 22.000 Nm obrtnog momenta sa ZF električnom portalnom osovinom visokih performansi, koja se također koristi u najnovijim članovima asortimana električnih proizvoda, e-ATA 10-12-18. 12-metarski e-ATA HYDROGEN, koji se može napuniti vodikom za manje od 7 minuta, može služiti cijeli dan bez ikakvih dopuna.

Vozilo ima sistem klimatizacije sa 100% nultom emisijom i ekološki prihvatljivim ugljičnim dioksidom. Pored toga, napredni sistemi pomoći vozaču kao što su tehnologija kamere u ogledalu, upozorenje na prednji sudar, pomoć pri zadržavanju trake, praćenje mrtvog ugla, detekcija indikatora ograničenja brzine i druge tehnološke karakteristike mogu biti uključene kao opcije u e-ATA HYDROGEN. Vozači i putnici će imati bezbjedno iskustvo putovanja zahvaljujući rezervoarima otpornim na visok pritisak, ventilima za ispuštanje gasa u nuždi i senzorima visoke osjetljivosti koji automatski isključuju sistem. Potpuno niski pod e-ATA 12 HYDROGEN, fleksibilne opcije sjedišta, različite opcije vrata i kabina za vozača koja je u skladu sa VDV propisima, njemačkim standardima javnog prevoza, vuče ga korak ispred svojih konkurenata.

 

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1916