e-troFit i Voltabox baterije daju novi život autobusima

Njemačka kompanija e-troFit predstavila se javnosti na prošlogodišnjem UITP kongresu u Štokholmu sa idejom ugradnje komponenti za električni pogon na mjesto klasičnog dizelskog motora i pratećih pogonskih dijelova. Dizelski autobusi koje je e-troFit pretvorio u električne bit će opremljeni Voltabox baterijskim sistemom. ZF pogonski sklopovi će tako ići uz Voltabox tehnologiju.

Nakon prezentacije u Štokholmu, sada je objavljena saradnja sa Voltabox i potpisan je dugoročni okvirni ugovor, zasnovan na saradnji koja je započela prošle godine. Saradnja se ogleda u isporuci visoko-djelotvornih baterijskih sistema za dizelske autobuse i kamione. Baterije razvijene za e-troFit mogu se montirati na zadnji dio konvertovanih autobusa, ali i na krov.

Voltabox ima osam godina iskustva u razvoju baterija za segment tržišta javnog prevoza. Od 2013. godine, ova grupa je opremila nekoliko stotina trolejbusa širom svijeta sa sistemima litijum-jonskih baterija. Proizvodna mjesta nalaze se u sjedištu Voltaboxa u Delbrücku u Njemačkoj; u Austinu, Teksasu, SAD-u i u Kunshanu u Kini, plus razvojno mjesto u Markgröningenu u Njemačkoj.

Prve konverzije vozila Mercedes Citara započele su 2019. godine. Voltabox je sada preferirani dobavljač baterijskih sistema za e-troFitova rješenja za konverziju dizelskih autobusa. Rješenje za naknadnu ugradnju proširuje se i na ostale modele korištenja autobusa i kamiona kako je planirano, a također se uskoro očekuje širenje tržišta i van Njemačke. Istovremeno, tim programera Voltabox dizajnirao je sistem baterija, precizno prilagođen potrebama rješenja konverzije, u skladu sa komponentama pogona i elektronikom za upravljanje vozilima.

Conversion Kit 1, koji će se distribuirati u prvom koraku, sadrži visoko učinkoviti i modularni sistem baterija Voltabox koji se sastoji od modula s prizmatičnim ćelijama zasnovan na ćelijskoj hemiji nikl-mangan-kobalt (NMC). Udaljenosti do 260 km mogu se postići jednim punjenjem baterije, ističu iz Voltaboxa, a sistem se može postepeno smanjivati ​​na dužim dometima. Zahvaljujući optimiziranoj težini, baterije se mogu montirati i na mjesto dizelskog motora, ali i na krov vozila.

“U odnosu na novu kupovinu, pretvaranje je izuzetno ekonomična i razumna alternativa zasnovana na manjim troškovima nabavke i bržim rokovima isporuke zbog vremenskih povoljnosti u odnosu na dizelski autobus. Umjesto da se i dalje voze negdje drugdje kao polovna vozila, autobusi izvorno opremljeni konvencionalnim motorima s izgaranjem dobivaju drugi život putem e-troFita i ubuduće će biti ekološki prihvatljivi i bez emisije, što ih čini interesantnim za prevoznike”, objansio je Andreas Hager, direktor e-troFit GmbH.

Pored konverzije, e-troFit u budućnosti planira obratiti se i proizvođačima kako bi opremili nove autobuse, kamione i druga komercijalna i posebna vozila. “Pristup e-troFita je i logičan i intrigantan. Njihov montažni komplet za konverziju dizelskog u električni sklop savršeno je prilagođen, i tehnički i komercijalno, i sveobuhvatno je osmišljen, intenzivno testiran i obećava dugoročno rješenje. Oduševljeni smo što sa svojom Voltabox tehnologijom i baterijama dajemo važan doprinos održivosti kroz modernizaciju dizelskih autobusa na terenu. To omogućava smanjenje emisije u gradskim centrima na širem frontu”, poručio je Jürgen Pampel, direktor Voltabox AG.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1929