Credobus predstavio električni zglobni autobus: Electronell 18

Prvi mađarski zglobni električni autobus je završen i predstavljen. Vodeći mađarski proizvođač autobusa Credobus predstavio je prvi mađarski zglobni električni autobus Electronell 18 u Budimpešti. Proizvođač tvrdi da je to “najlakši zglobni e-bus sa čeličnim okvirom na svijetu”. Njegova vlastita težina ne prelazi 16 tona, što mu omogućava da dosegne domet od 300 km sa 25% manje baterija.

Model od 12 metara predstavljen je u proljeće 2024. godine, a 18-metarska zglobna verzija će prvi put biti puštena u redovan rad tokom ove godine nakon zvaničnog predstavljanja krajem decembra 2024. Drugi mađarski proizvođač autobusa Ikarus izjavio je krajem 2023. godine da će se potpuno nova zglobna verzija, nazvana Ikarus 180e, također pridružiti ponudi u budućnosti.

Niskopodni dizajn omogućava postavljanje 2 od 4 baterije ispod poda, pružajući nizak centar gravitacije. „Zahvaljujući optimalnoj veličini točkova, lukovi točkova su niži, tako da na njima nema neiskorišćenih prostora između naslona sjedišta“, naveli su iz Credobusa.

Autobus je dizajniran sa konfiguracijom 2-2-2-2 vrata, sa unutrašnjim rasporedom pogodnim za gradsku i prigradsku upotrebu. Skladištenje energije osiguravaju NMC baterije treće generacije hlađene tekućinom iz BorgWarner (Akasol). Baterija ima ukupan kapacitet od 392 kWh i može se napuniti za nešto više od 3 sata sa izlaznom snagom od 150 kW.

Motor? Voith VEDS HD centralni motorni pogon, sa vršnom snagom od 410 kW i maksimalnom efikasnošću od 97,3%, navodi Credobus. Pogonski sistem solo i zglobne verzije izgrađen je od komponenti iste veličine.

Sistem upravljanja toplinom toplotne pumpe isporučuje Eberspächer, elektrohidrauličnu servo pumpu DANA i kompresor na električni pogon Knorr-Bremse. Sa ZF-brendiranim sistemima za pomoć vozaču zasnovanim na senzorima radara i kamere, Electronell modeli će biti u skladu sa zahtjevima izmijenjene Opće uredbe o sigurnosti vozila (GSR2) Evropske unije.

Credobus naglašava da svoju novu porodicu vozila Credobus razvija samostalno, bez generalnog partnera, a glavni zadaci sistemske integracije i razvoja softvera također su obavljeni u Mađarskoj. Credobusova vlastita proizvodnja uključuje samonoseću šasiju i gotovo sve metalne dijelove, uključujući i ovjese.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 2076

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *