Autotrolej nabavlja još 17 autobusa

U salonu Grada Rijeke prošlog mjeseca potpisani su ugovori o nabavci još 17 autobusa za riječkoga gradskog prevoznika Autotrolej u sklopu EU projekta. To je bio drugi dio ugovora potpisanih u sklopu istog projekta “Jačanje sistema javnog prevoza”, nakon prvog dijela potpisanog za 15 autobusa početkom jula.Ugovori, koje su potpisali gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Komunalnog društva Autotrolej Alberto Kontuš i predstavnici dobavljača – Mario Fabek u ime kompanije Auto Hrvatska PSC i Robert Vrhovski u ime kompanije Autobus, su vrijedni su skoro 5,8 miliona eura. Planirano je da vozila budu isporučena sredinom naredne godine.

Riječ je o nabavi sedam dizelskih zglobnih niskopodnih autobusa gradskog tipa marke MAN Lions City G, kapaciteta 143 putnika, i deset solo vozila gradsko-prigradskog tipa Iveco Crossway LE (Low Entry), kapaciteta 76 putnika, koja kao pogonsko gorivo upotrebljavaju komprimirani prirodni plin – CNG.

Novac za ovaj projekat osiguran je iz Kohezijskog fonda preko Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija” u sklopu Riječke aglomeracije. Nepovratno je odobreno oko 7,3 miliona eura, a ostatak će finansirati Autotrolej, Grad Rijeka i Rijeka Promet. Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel rekao je da se time nastavlja ulagati u korištenje energetski prihvatljivijih energenata, ali se zbog konfiguracije terena u Rijeci i dalje moraju upotrebljavati dizelska vozila pa se i ona nabavljaju u sklopu tog projekta. Ciljevi nabavke novih autobusa su bolja kvaliteta usluga, smanjenje troškova održavanja i popravaka te zadovoljavanje viših ekoloških standarda, rekao je Obersnel.

Direktor kompanije Autotrolej, Alberto Kontuš, na novinarsko pitanje o teškoćama u njezinu poslovanju, rekao je da one proizilaze uglavnom iz krize izazvane pandemijom i posljedičnim padom broja putnika. “Sad je broj putnika oko 50 posto od uobičajenog, a proteklih mjeseci je bio znatno manji”, rekao je, dodajući kako sada, za razliku od prošlogodišnje situacije, kad im je nedostajalo vozača, nije problem njihov deficit, nego deficit putnika. “Zasad nismo otpuštali vozače, nego samo nismo produžili ugovore o radu na određeno vrijeme s njih desetak, a cilj nam je sačuvati što više radnika”, istaknuo je Kontuš.

Izvor:novilist.hr

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1871