Alexander Dennis predstavio sljedeću generaciju Enviro400EV za London sa 14-godišnjom garancijom na bateriju

Share your love

Britanski proizvođač autobusa Alexander Dennis je tokom augusta predstavio sljedeću generaciju dvospatnog električnig modela Enviro400EV napravljen prema specifikaciji Transport for London (TfL). Enviro400EV za London standardno je opremljen baterijama od 472 kWh, za koje proizvođač sada može garantirati 14 godina ili 1 milion km, šta prije nastupi, pod normalnim radnim uslovima u glavnom gradu. Ovo omogućava autobusu sa nultom emisijom da pokrije dva uzastopna sedmogodišnja ugovora o linijama bez potrebe za zamjenom baterije, što doprinosi niskim ukupnim troškovima vlasništva.

Baterije se mogu potpuno napuniti za samo tri sata preko DC priključka, ili čak brže sa opcionim krovnim konektorima za pantografe. Energija iz baterija napaja Enviro400EV kroz verziju Voith Electrical Drive System za teške uslove rada, koja je pokazala vodeću efikasnost u klasi od samo 0,67 kWh/km u UK Bus Cycle u Zemo Partnership certifikatu sa nultom emisijom, povećavajući raspoloživi domet i doprinosi dugovječnosti sistema.

Ben Werth, direktor prodaje i poslovnog razvoja grupe za Alexander Dennis, objasnio je: “Za TfL Enviro400EV, postoji dizajn koji optimizira dostupnu energiju, a time i domet, kao i efikasnost vozila, dužinu, težinu i kapacitet putnika. Pored detaljne analize linija, sproveli smo opsežna testiranja sa našim partnerima za snabdjevanje na nivou ćelije, modula, paketa i vozila, koji su pokazali da se 99% ruta u Londonu može u potpunosti servisirati sa našom baterijom od 472 kWh. Ovo je potkrijepljeno fantastičnom 14-godišnjom garancijom na bateriju koja pruža bezbrižnost operaterima s TfL ugovorom pokrivajući cijelo trajanje dva uzastopna ugovora o linijama. To znači da naš Enviro400EV za London ispunjava zahtjeve u rasponu, dok istovremeno postiže vrlo atraktivne ukupne troškove vlasništva i pruža zajedništvo i mogućnost servisiranja u cijeloj floti električnih autobusa.”

Dostupna je i verzija kapaciteta baterije od 354 kWh kako bi se maksimizirao izbor kupaca za linije na kojima domet nije toliko kritičan, a povećani kapacitet putnika ili manja kapitalna ulaganja mogu biti važniji faktori. Alexander Dennis pruža detaljnu kompjutersku simulaciju svih linija kojima se upravlja i može dati preporuke o najboljem rješenju za određene linije.

Enviro400EV sljedeće generacije za London dugačak je 10,5 m, s kraćim međuosovinskim razmakom koji pomaže u manevriranju u gustom saobraćaju glavnog grada i daje mu mali radijus okretanja od 10,1 m. Ima TfL-ov standardni raspored unutrašnjosti s prostorom za invalidska kolica kojem se pristupa preko električne rampe na srednjim vratima. Kapacitet je 62 putnika na sjedištima sa visokim naslonom, pri čemu su zadnji redovi na oba sprata smanjeni na četiri sjedišta kako bi se povećala udobnost putnika. Ukupni kapacitet je do 87 putnika sa baterijama od 472kWh, odnosno do 96 putnika sa baterijama od 354kWh.

Alexander Dennis je blisko sarađivao sa TfL-om kako bi osigurao da Enviro400EV ispunjava najnoviju iteraciju glavnog standarda sigurnosti autobusa. Potvrđeno je kao prvo vozilo koje ispunjava zahtjeve o zaštiti od udara pješaka. Alexander Dennis je također projektirao Enviro400EV kako bi zadovoljio UN Propis 155 o sajber sigurnosti i upravljanju sajber sigurnošću. Iako to nije zakonski zahtjev za Ujedinjeno Kraljevstvo, ovo osigurava da je vozilo zaštićeno od zlonamjernih napada i da su podaci kupaca sigurno smješteni unutar zemlje. Prvi Enviro400EV londonske specifikacije biće stavljen na raspolaganje operaterima nakon završetka njegove homologacije i certifikacije kasnije ove godine.

Enviro400EV sljedeće generacije za London uskoro će biti praćen i sa Enviro100EV “velikim malim autobusom”, dizajniranim da stane u TfL najmanju veličinu solo vozila. Narudžbe za oba vozila su preuzete od londonskih operatera. Solo Enviro200EV je sada u razvoju i pokrivat će sve ostale zahtjeve TfL vozila.

Ben Werth je prokomentarisao: “Ovo predstavljenje je prvi korak u dovođenju sljedeće generacije autobusa s nultom emisijom u glavni grad. Ne zaustavljamo se ovdje, s daljnjim modelima u pripremi i našom budućom mapom baterija koja pokazuje rast gustine baterija, što ukazuje na potrebu manjeg broja baterija u budućnosti za isporuku iste ukupne energije uz još bolju ukupnu cijenu posjedovanja.”

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1871

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *