Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Električni Citaro za Hajdelberg i Manhajm
Prošle sedmice je kompanija Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (rnv) svečano preuzela tri potpuno električna Mercedes gradska autobusa. Na autobuskoj stanici u Manhajmu, Till Oberwörder, šef Daimler Buses, i Martin in der Beek, tehnički direktor rnv-a, predstavili su nove eCitaro autobuse u prisustvu dr. Peter Kurza, gradonačelnika Manhajma, prof. Eckarta Würznera, gradonačelnika Hajdelberga i ostalih zvanica.“eCitaro redefiniše konvencionalno vođen autobuski prevoz i za nas je simbol lokalnog javnog prevoza koji je orijentisan ka budućnosti. Vozila imaju sveobuhvatan paket zajedno sa stanicama za punjenje i u svemu podržavamo transportnu kompaniju u njenom nastojanju da elektrifikuje svoje autobuse”, kazao je Till Oberwörder.
Martin in der Beek vidi elektrifikaciju autobuskog prevoza kao jasan cilj kompanije: “Za nas je elektromobilnost suština u modernoj, ekološki prihvatljivoj i održivoj tehnologiji prevoza. Naši tramvaji na struju su na usluzi građanima više od 100 godina, a sada je vrijeme da uradimo isto i sa autobusima. eCitaro će našim autobusima dati potpuno novo lice i bukvalno će obezbjediti bolji zrak u oblasti koju servisira rnv.”
Dr. Peter Kurz, gradonačelnik Manhajma, i prof. Eckart Würzner, gradonačelnik Hajdelberga, pohvalili su dalekovidnu predanost rnv-a u pogledu “zelenog gradskog saobraćaja”. Složili su se da će električni autobus gradski prevoz učiniti privlačnijim i atraktivnijim i da je elektrifikacija neizbježan korak ka stvaranju zdrave životne okoline. Ovo su prvi električni autobusi u Rajna-Nekar regiji. Vozila će dnevno prelaziti oko 200 kilometara ili više po vozilu. za to su zaslužne litijum-jonske baterije ukupnog kapaciteta od 243 kWh. Dizajn baterije je modularan, a sastoji se od 10 modula, od kojih se šest baterijskih modula nalazi na krovu, a četiri na zadnjoj strani vozila.
Sa svojom tehnologijom punjenja eCitaro se prilagođava uslovima koje rnv zahtjeva. Cilj je kilometraža od 200 km ili više za svako vozilo, što se može postići brzim punjenjem u obliku dopunskog punjenja za vrijeme prekida rada. Autobusi će se preko noći puniti pomoću utikača, koji se nalazi u kućištu na desnoj strani iznad prednje osovine. Mercedesov sistem punjenja garantuje najjednostavniju, najbržu i najpovoljniju varijantu napajanja.Mercedes će nastaviti da podržava rnv nakon kupovine autobusa i stanica za punjenje pošto zajedno sa stručnjacima za upravljanje energijom, “Mobility House” iz Minhena, razvija i implementira prilagođeni sistem za upravljanje punjenjem vozila. Punjenje je optimizirano na način da se uzima u obzir snaga priključnih uređaja i jačina akumulatora vozila.
Rhein-Neckar-Verkehr GmbH zauzima važno mjesto među lokalnim društvima za javni prevoz u Njemačkoj. To je općinsko transportno poduzeće koje su osnovali gradovi Hajdelberg, Ludvigshafen i Majnhajm i radi u tri njemačke savezne države: Baden-Württemberg, Rheinland-Pfalz i Hessen. rnv upravlja gradskim vozovima, tramvajima i autobuskim linijama u već spomenuta tri grada. Ima više od 2000 zaposlenih, preko 180 tramvaja i gradskih vozova, kao i oko 180 autobusa i rnv obezbjeđuje održivu i ekološki prihvatljivu mobilnost u metropolitanskoj regiji Rajna-Nekar.