Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Castrosua plinski autobusi za SMTU Burgos i Aisa grupu
Španska kompanija za javni prevoz SMTU Burgos (Servicio de Transportes Urbanos de Burgos) se po treći uzastopni put odlučila da pri obnovi voznog parka uzme kombinaciju MAN-Castrosua. Ovaj put isporučena su vozila na CNG pogon, i to njih tri, čime se ukupni broj autobusa na CNG u floti popeo na broj 62. Skoro polovinu njih čine vozila sa MAN šasijom, tačnije njih 26. u floti SMTU Burgos. Sa ove tri nove jedinice, Castrosua je ovoj kompaniji u posljednje dvije godine isporučila 12 vozila.
Radi se o gradskom modelu City Versus. Prodata vozila imaju MAN NL 313F CNG šasiju od 12 metara i 12,8 litarski motor sa 310 konjskih snaga koji je pogonjen prirodnim gasom. Ova nova vozila imaju troja vrata, 27 sjedišta i još 67 mjesta za stajanje uz prostor za dvoja invalidska kolica. Opremljeni su klima uređajem sa sistemom grijanja, dvije rampe, kamerom za vožnju unazad i kamerama na srednjim i zadnjim vratima, između ostalog.
Radni prostor vozača je okružen i opremljen sa električnim vratima, kliznim staklom na vozačevom prozoru, prostorom za lične stvari, USB priključkom, ekranima za praćenje kamera te ergonomskim sjedištem koje se prilagođava masi vozača i sa rukonaslonima na obje strane.
Sa sjedištem u Madridu, Aisa grupa pruža usluge prevoza putnicima više od 70 godina. Kombinujući dugo iskustvo sa najnovijim razvojem i najsavremenijim tehnološkim dostignućima, u svojim autobusima i pomoćnoj opremi, posebnu pažnju posvećuju udobnosti i sigurnosti putnika, tačnosti i efikasnosti u svim svojim uslugama. Grupa trenutno radi na više od 100 linija sadržanih u 15 koncesija.
I Aisa grupa se odlučila za Castrosua CNG autobuse, ali uz blage korekcije. Za svoje poslovanje odabrali su prigradski model Magnus na Scania šasiji. Autobusi imaju 9 litarski motor od 280 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 1.400 Nm.
Vozila imaju kapacitet za 40 sjedišta i 30 mjesta za stajanje uz dodatni centralni prostor za invalidska kolica. Vozila zadovoljavaju standarde za školski prevoz đaka i opremljeni su sistemima za zaštitu od požara i automatskom rampom za lakši pristup korisnicima invalidskih kolica. Imaju i napredne sisteme pomoći za poboljšanje bezbjednosti na putevima. Vozila su u skladu sa evropskim standardima emisija Euro 6, a proizvodi se po principima energetske efikasnosti i održivosti.