Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Higer počeo sa prodajom u Velikoj Britaniji
Nakon što je Higer napravio dobar posao sa modelom E, koji je završio u STP Derventa te sa modelom H12, za Arcelor Mittal Prijedor, u Bosni i Hercegovini, kineski proizvođač je zvanično započeo i sa prodajom na prostoru Velike Britanije preko svog zastupnika Harris Group koji djeluje iz Dablina. Prvi model koji će probiti led je 9,6-metarski model koji će se u Velikoj Britaniji prodavati pod nazivom Super 9, sa 41 sjedištem za putnike.Harris Group radi sa većim brojem partnera u Velikoj Britaniji kako bi pružio i podržao veći opseg rada za Higer autobuse “Već smo prodali sedam Super 9 modela našim klijentima u Velikoj Britaniji”, kazao je menadžer marketinga Harris Group Chris Haughton. Prvih sedam autobusa prilagođenih Velikoj Britaniji su napustili fabriku u Kinu prošle nedjelje i očekuje se da će stići do kraja jula, kada će biti i zvanična primopredaja, a Harris Group obećava da će model biti itekako konkurentan na tržištu.
Harris Group je učinila dosta posla da bi dobili kvalitetan model za svoje tržište. Ovisno od izvedbe zadnjih vrata, Super 9 može imati 39 ili 41 sjedište, a brojne značajke su poboljšanje u odnosu na prethodni model.Super 9 se pravi u fabrici u gradu Suzhou, ali je opremljen mnogim evropskim komponentama. Ispod haube se nalazi Cummins ISB6.7 Euro 6 motor, koji se pravi u Darlingtonu, sa 300 konjskih snaga. Za razliku od prethodnog modela koji je imao Allison mjenjač, sada je tu ZF-oj EcoLife mjenjač. Osovine na vozilu su također ZF, a evropske komponente se prostiru i dalje na točkove. Super 9 ima 22.5-inčne Alcoa Dura-Brite felge visokog sjaja koje dolaze iz Mađarske, dok su u opticaju i čelične felge, a pneumatici dolaze iz Michelina.
Higerova perjanica u midi segmentu je dugačka 9.60, široka 2.47 i visoka 3.38 metara te ima ukupnu težinu od 13.800 kilograma. Puno posla je urađeno kako bi se osiguralo smanjenje zvuka motora, a uveden je i dodatni prigušivač koji smanjuje vibracije. Kapacitet AdBlue rezervoara je 45 litara, a rezervoar za dizel je kapaciteta 220 litara i nalazi se iznad prednje osovine. Kada spominjemo kapacitet, da napomenemo da je kapacitet prtljaga 6.5 kubnih metara.U unutrašnjosti je pod urađen u imitaciji parketa sa izborom dvije nijanse, a ulazne stepenice su urađene u LED varijanti u plavoj i žutoj nijansi. Harris Group već razmišlja da predstavi i model sa liftom za invalide. Svjesni du da će ta izmjena oduzeti prtljažnog prostora, ali zbog zakonskih regulativa i taj model će biti predstavljen uskoro.
Vega sjedišta će biti standard i može se reći da su relativno luksuzna. Na raspolaganju su različite kombinacije tkanine i kože (i stvarne i sintetičke). Trostruki pojasevi također su standard, iako su pojasevi u dvije tačke vezanja i dalje opcija. Zanimljivo je da su se prevoznici izjasnili da im stolići, mrežice i nasloni za noge nisu potrebni, pa će u Velikoj Britaniji prodavati bez toga, iako su zadržani kao dodatna oprema. Standardna oprema će biti i USB punjači, dok su utičnice sa 240V dodatna oprema.Sistem ventilacije dolazi iz kompanije Webasto, a uključuje krovni klima uređaj, radijator sa pred-grijačem i radijatore cijelom dužinom vozila. Za sada, fabrički toalet nije dostupan. Međutim, Harris Group je ostavio opciju da se nakon isporuke u Dablin ova komponenta može naknadno ugraditi uz izbacivanje određenog broja sjedišta i toalet će biti lociran u zadnjem dijelu vozila.
Sigurnost također nije zanemarena pa Super 9 ima i savremena sisteme koji će olakšati vožnju, ali i učiniti je sigurnijom. Jedan od tih sistema je četverostepeni retarder, koji je aktivira se preko pedale kočnice, a može se aktivirati i ručno preko ručice. Super 9 ima i odličan radijus okretanja tako da iako se ne uklapa u premium evropske modele, ipak predstavlja kompaktan model kojim će vozači biti impresionirani, a vlasnici biti zadovoljni njegovim performansama i održavanjem.Super 9 dolazi sa dvogodišnjom garancijom uz neograničenu kilometražu kao standard. Uz doplatu, ovo se može produžiti na pet godina, opet uz neograničenu kilometražu. Ostavljena je opcija i garancije na pogonski sklop na period od četiri i pet godina.
Nakon promocije Super 9 modela, Harris Group je obećao i promociju standardnog autobusa sa ukupnom težinom od 18 tona, motorom od 340 konjskih snaga i kapaciteta do 55 sjedišta.