Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
CET 2015: Setra 516 HDH
Najnoviji proizvod iz Ulma je, kako mu već ime govori, jednostavno top. Svi prisutni na testiranju su se složili da mu je jedini nedostatak visoka cijena. Za šestoznamenkasti iznos koji počinje sa brojem 4, prevoznik se može odlučiti između dva malo manje prestižna, ali još uvijek visokopodna turistička autobusa.Snažan i moderan pogonski agregat, koji jedini, uz onaj u Neoplanu, premašuje snagu od 500 KS, osigurava veoma dobre performanse i dobro sarađuje sa mjenjačem. Mjenjač je automatski, kao i svi mjenjači u testnim autobusima, ali je ovaj jedini koji nudi osam umjesto 12 brzina, koliko ostali autobusi imaju. Armaturna ploča donosi okruženje u kojem je sve na svom mjestu, sa visokokvalitetnim materijalima i završnom obradom, koja ne ostavlja ni najmanje prostora prigovorima. Isto vrijedi i za putnički prostor sa sjedištima koja su zamaknuta po dužini za više prostora u području ramena te najveći stakleni krov koji se prostire cijelom širinom između polica za prtljagu na stropu.
Potrebno je naglasiti i da Setra nudi najveću paletu pomoćnih sistema, kako onih sigurosnih tako i onih koji omogućavaju smanjenu potrošnju goriva.Tehničke karakteristike – Setra 516 HDH
Pogon: 6-cilindrični turbnodizel motor, Euro 6, tip OM471. Zapremina motora 12,8 l, snaga 375 kW (510 KS) pri 1800 o/min, najveći okretni moment 2500 Nm pri 1100 o/min
Dimenzije: 13 325x2550x3880 mm, međuosov. razmak 6300/1350 mm, krug okretanja 10 756 mm. Ukupna dozvoljena masa 24 000 kg, kapacitet 50+1+1, rezervoar goriva 520 l, rezervoar za AdBlue 40 l
Prenos snage: Pogon na drugu osovinu, automatski mjenjač sa osam brzina GO 240-8 PowerShift 3
Ovjes i kočnica: Zračni ovjes sa regulacijom visine. Na prednjoj osovini dva zračna jastuka, na pogonskoj osovini četiri zračna jastuka, na pratećoj osovini dva zračna jastuka. Disk kočnice na svim točkovima, BAS, EBS, ABS, ESP i ASR. Motorna kočnica i vodeni retarder
izvor: kamion & bus