Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
GRAS Sarajevo: Muzejski minibus i najava novih autobusa
Minibus GRAS-a koji vozi na relaciji Ilidža – Mokrine, iako je prešao 2 miliona kilometara, i dalje je u voznom stanju. Minibus je, naime, prvu vožnju imao 1997. godine i od tada mnoge generacije prevozi do škole, na posao… Za njega se sa pravom može reći da je pravi muzejski primjerak.Prema riječima vozača Altina Zeherovića, minibus je u voznom stanju zahvaljujući upornosti vozača, kojima su putnici na prvom mjestu, kao i ljudima koji rade u pogonu za održavanje minibusa. “Najvažnije mi je da putnici ne kasne u školu, na posao… Barem sat prije radnog vremena odlazim u garažu kako bih na liniju izašao spreman i bez ispuštanja vožnje. Nije lako, jer je minibus star i često se kvari, ali kolega i ja se trudimo da to riješimo kako naši putnici ne bi ispaštali “, rekao je Zeherović.
Od ovog minibusa, dodaje Zeherović, zavisi veliki broj mještana naselja Zabrđe, Bukovica, Mokrine, Solakovići, Bojakovac… koji se školuju ili rade u Sarajevu. “Putnici su svjesni starosti minibusa pa se, iako se desi pokoji kvar ili izostanak linije, ne ljute mnogo. Strpljivi su. Ono što je za pohvalu je to što svi naši putnici imaju mjesečne karte, a oni koji nemaju, uredno plate”. Zeherović kaže da će se boriti da na ovu liniju uskoro dođe novi minibus kako bi putnicima osigurali sigurniji prijevoz. Tako bi im i zahvalili za njihovo strpljenje sve ove godine.
Osim ove zanimljivosti vrijedi istaći i da je danas održan sastanak turske delegacije Grada Istanbula koju je predvodio Ismail Hakki Turnuc sa premijerom Kantona Sarajevo Elmedinom Konakovićem, ministrima saobraćaja, komunalne privrede i infrastrukture Mujom Fišom i Senadom Hasanspahićem.Tema sastanka su bili problemi GRASa i kompanije Vodovod i kanalizacija. Tokom obilaska GRASa delegacija se uvjerila kako su se stvari u proteklih godinu dana promijenile na bolje, ali da je i dalje neophodno najprije napraviti adekvatne radne prostore za održavanje i popravljanje autobusa, uz obavezno uvođenje jednog dobrog softvera za praćenje stanja autobusa i pređenih kilometara.
“I dalje imate problem s naplatom karata, i mislim da biste taj problem mogli riješiti zatvaranjem tramvajskih stanica reklamnim panoima, čime biste umanjili i dodatne troškove za reklame”, istakao je Sevket Eygi.
Ministar Fišo se zahvalio na posljednjoj donaciji 30 autobusa iz Istanbula, koji su pomogli da GRAS ponovno oživi.
izvor: avaz/klix