Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Temsa isporučila MD9 electriCITY u tri općine u Rumuniji
Broj turskih vozila se povećava u Rumuniji, koja je među zemljama koje daju prioritet transformaciji dizelskih u električne autobusa u Evropi. Jedan od omiljenih brendova u Rumuniji je i Temsa koja je u proteklom periodu isporučila osam električnih autobusa MD9 modela pod nazivom MD9 electriCITY u tri različite općine u Rumuniji. Pored električnih autobusa, još jedno značajno povećanje potražnje u Rumuniji zabilježeno je i za midibusima modela Prestige. Više od 120 Prestige modela prodano je u Rumuniju od strane Temse u posljednje 2 godine. U 2023. i 2024. godini ukupan izvoz u jedinicama povećan je za 79 posto u odnosu na prethodne dvije godine.
Temsa, koja je jasni lider na domaćem tržištu električnih autobusa u Turskoj, nastavlja svoje iskustvo u ovoj oblasti prenositi u Evropu. Pored toga što svoje električne autobuse stavlja na puteve u zemljama poput Švedske, Francuske, Španije i SAD-a, nastavlja sa isporukom električnih vozila u Rumuniju, koja je među zemljama koje vode zelenu transformaciju mobilnosti u istočnoj Evropi. Temsa je već spomenutih osam električnih MD9 ElectriCITY isporučila u općine Caransebes, Slanik i Ineu.
Ocjenjujući ovu temu, izvršni direktor Temse Evren Güzel je podvukla da je Rumunija jedno od najbrže rastućih tržišta u Evropi i nastavila: “Rumunija je dom jedne od najvećih uspješnih priča koje su napisali turski proizvođači komercijalnih vozila u inostranstvu, a nama je čast da smo lideri u tome i što vodimo ovu uspješnu priču. Ovaj učinak je omogućen zahvaljujući našem snažnom portfoliju proizvoda i inovativnim inženjerskim kompetencijama, kao i rješenjima koja smo razvili posebno za potrebe kupaca. Isporučili smo skoro polovinu ukupnog izvoza u Rumuniju u posljednjih 10 godina. Ovo je veoma važan odraz Temsine globalne strategije rasta. Istovremeno, pokazuje koliko su tačni koraci koje smo preduzeli pravilnom analizom mogućnosti koje nudi rumunsko tržište. Kao Temsa, mi nismo samo kompanija koja izvozi vozila, već i idemo naprijed s vizijom koja pruža dugoročnu vrijednost našim klijentima i koja ima za cilj uspostavljanje održivih poslovnih partnerstava. Istočnoevropski region također igra važnu ulogu u našoj globalnoj strategiji rasta. Zahvaljujući našem uspjehu u Rumuniji i iskustvu naše sestrinske kompanije Škoda Transportation na istočnoevropskom tržištu, vidjet ćemo mnogo aktivniju Temsu u regionu od 2025. godine. U tom kontekstu, dodatno ćemo ojačati naše post-prodajne usluge kako bismo povećali zadovoljstvo kupaca i fokusirali se na povećanje našeg tržišnog udjela s našim inovativnim proizvodima.”