Wrightbus predstavio novu generaciju autobusa na dizel

U vremenu kada svjedočimo da svi proizvođači autobusa predstavljaju autobuse na baterije i vodik, britanski proizvođač autobusa, Wrightbus, lansirao je svoju sljedeću generaciju dizel autobusa s najnovijim modelom koji nosi naziv StreetDeck Ultroliner. Ovaj model će pokretati Cumminsov 6.7-litarski šestocilindrični dizel motor zajedno sa najnovijim Voith DIWA.8 NXT 7-brzinskim mjenjačem. Ovo osigurava da vozila imaju ultra-nisku emisiju štetnih gasova, uprkos tome što su na dizel motor. Slično kao i Wrightbusov postojeći dizelski Ultroliner autobus sa 4 cilindra, Ultroliner sa Cummins B6.7 motorom će također biti akreditovan za Ultra-Low Emission Bus (ULEB). Prvih pet od ovih novih vozila će biti isporučeno za Bus Vannin na otoku Man.

Jean-Marc Gales, izvršni direktor Wrightbusa, rekao je: “Kombinacija najnovije generacije Cumminsovih motora i najnovije tehnologije iz Voitha, zajedno s našom vodećom Micro Hybrid tehnologijom, znači da StreetDeck Ultroliner nudi optimalnu efikasnost na tržištu dizela, a mi smo oduševljeni što će Bus Vannin biti prvi kupac koji će da isproba našu novu ponudu. S pravom smo poznati kao proizvođač autobusa sa pretežno nultom emisijom i veoma smo ponosni što smo početkom ove godine najveći dobavljač autobusa sa nultom emisijom u Evropi. Međutim, ostaje činjenica da nemaju svi sredstva da bi mogli preći na nultu emisiju. Kao rezultat toga, vjerujemo u mješoviti pristup odgovornih tehnologija: električne baterije, vodikove gorivne ćelije i najčistije dizel tehnologije kako bismo osigurali da svi naši kupci mogu nastaviti s dekarbonizacijom što je brže moguće, dok i dalje održavaju financijski održive operacije. S obzirom da je to slučaj, naša uloga je da osiguramo da naši dizel autobusi budu što čistiji i efikasniji i da im pružimo drugi život kao autobus bez emisija u budućnosti kroz naš NewPower projekat.”

Kao i Wrightbus, Cummins također radi na razvoju vodikovih tehnologija. Ranim usvajanjem nove Cumminsove platforme motora, operateri se mogu pozicionirati za buduće nadogradnje, kao što je konverzija srednjeg vijeka na opcije bez emisija. Ovo uključuje zamjenu dizelskog motora sa Cumminsovim motorom s unutarnjim sagorijevanjem na vodik ili prelazak na baterijsko-električni pogon preko Wrightbusovog projekta NewPower.

Direktor Bus Vannin, Ian Bates, je o ovom poslu izjavio: “Pet novih autobusa u našoj floti i još k tome prva narudžba vozila na dva sprata od pandemije pa se vidi progresivan korak naprijed u poznatoj tehnologiji, motoru s unutrašnjim sagorijevanjem, dok proizvođač uzima u obzir vladine mjere i opredjeljenje otoka Man za klimatske promjene. Tehnologije nastavljaju da napreduju zapanjujućom brzinom, ali ovaj kontrolirani pristup nam omogućava da vidimo kako će mreža izgledati u budućnosti, omogućavajući uvid u moguće opcije vodika uz elektrifikaciju.”

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1929

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *