Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Irizar ie električni trambusevi počeli sa radom u Londonu
Prvi Irizar ie električni trambusevi počeli su sa radom u Londonu i to na liniji 358, koja povezuje Crystal Palace i Orpington. Go-Ahead je kupio 20 potpuno električnih vozila od 12 metara proizvođača Irizar i ovo su prvi modeli ie koji su isporučeni sa volanom na desnoj strani, a samim tim i prvi trambusevi koji rade u Velikoj Britaniji.
Iñigo Etxeberria, generalni direktor Irizar e-mobility rekao je: “Ponosni smo što smo partner na ovom projektu, koji je još jedan korak naprijed u zelenoj tranziciji Londona. Ovo stvara globalni izlog, predstavlja prekretnicu za naše poslovanje i povećava našu istaknutost u Velikoj Britaniji. Zaista se nadamo da će stanovnici i gosti Londona uživati u iskustvu putovanja u modernim, elegantnim i održivim Irizar ie trambusevima.”
Sa ovom implementacijom, linija 358, koja je sa svoja 24 kilometra jedna i od najdužih u londonskom saobraćaju, je postala prva u Londonu koja koristi ultra-brzo punjenje. Irizar e-mobility je također obezbijedio punjače iz Jema Energy (kompanije članice Irizar grupe). Infrastruktura se sastoji od dva ultra-brza punjača od 450 kW na svakom kraju linije, kao i punjača od 100 kW za depo. Autobusi imaju posljednju generaciju baterija Irizar grupe. Izuzetno brzi punjači pantografa sa obrnutim sistemom omogućavaju im da se napune za manje od šest minuta.
Dizajn prednjeg dijela Irizar ie trambusa usklađen je sa sigurnosnim standardima Transport for London (TfL) 2024 kako bi se poboljšala zaštita pješaka. Vozila su također opremljena naprednim sigurnosnim funkcijama, uključujući tehnologiju za ograničavanje brzine i zvučne alarme koji upozoravaju pješake.
Na drugim mjestima u Velikoj Britaniji, Irizar ie model će također biti raspoređen na Go-Aheadovoj Fasttrack mreži u Kent Thamesideu. Vozilo za ovu liniju je nedavno prikazano na Euro Bus Expo u Birminghamu.
Sa uvođenjem ovih vozila u rad, Transport for London (TfL) se nada da će smanjiti broj autobusa na cestama, što će omogućiti daljnja ulaganja u druga ključna područja ključne infrastrukture u gradu, kao i izgradnju prema predanosti gradonačelnika Sadiqa Khana da se osigura flota autobusa sa nultom emisijom do 2030. godine.
Zamjenik gradonačelnika za životnu sredinu, Mete Coban, je izjavio: “Elektrifikacija londonske autobuske flote ključna je za gradonačelnikove ciljeve čišćenja toksičnog zraka u Londonu i pretvaranja Londona u grad s nultom emisijom ugljika do 2030. godine. London već ima najveći vozni park s nultim emisijama u zapadnoj Evropi sa oko 1700 vozila, ali naša ambicija je da postignemo gradonačelnikov cilj od cjelokupnog voznog parka do 2030. godine. Ovi najmoderniji autobusi će imati koristi od tehnologije koja će im pomoći u vožnji duže bez punjenja, čineći putovanja efikasnijim, a imat će i višestruka poboljšanja sigurnosti. Ovo je sve dio naših planova da nastavimo graditi sigurniji, zeleniji London za sve.”