Sabadell pustio u rad sedam Iveco Crossway Mild Hybrid autobusa

Uz Urbanway Mild Hybrid tehnologiju, Iveco promoviše održivu mobilnost u Sabadellu. Transportes Urbanos de Sabadell (TUS) se odlučio za ovaj model u verziji od 12 metara. Gradski sistem gradskog saobraćaja će sa dolaskom ovih novih vozila imati 35 hibridnih autobusa, u šta je uloženo 2,1 milion eura.

Nedavno uvrštavanje ovih autobusa u vozni park TUS-a naglašava Sabadellovu posvećenost čistoj energiji kako bi se garantovao efikasniji i održiviji gradski transport. Operater želi da ima obnovljenu flotu vozila koja garantuje najbolje iskustvo hiljadama putnika koji koriste ovu uslugu. Ovaj novi posao učvršćuje savez između Iveco Busa i TUS-a, dvije kompanije koje dijele istu viziju otkako su potpisale svoju prvu saradnju 2019. godine. Njihovi novi dodaci će zamjeniti sedam najstarijih vozila u njihovoj floti.

Fabrizio Toscano, generalni direktor Iveco Bus za Španiju i Portugal, izjavio je: “U Iveco Bus smo ponosni što smo dio dekarbonizacije putničkog transporta i što doprinosimo dobrobiti lokalnih zajednica. Naš cilj je promovisati održivu mobilnost, gdje su profitabilnost i smanjenje zagađujućih emisija ključni za budućnost putničkog transporta. Izbor TUS-a i Sabadella za naša alternativna rješenja pokazuje ne samo pozitivne performanse naših vozila, već i sve veću posvećenost okolišu.”

Riječ je o gradskom autobusu dizajniranom posebno za javni prevoz u modernim urbanim sredinama. Više od običnog vozila, Urbanway je prilagođeni prijedlog koji se savršeno integrira u kontekst multimodalne mobilnosti i odlikuje ga visok nivo udobnosti i za vozača i za putnike, odlične performanse i održivi pogonski sistemi, što doprinosi ekonomskoj efikasnosti i profitabilnost za subjekte javnog prevoza, kao i visok nivo prilagođavanja.

Pored uobičajene adaptacije instrument table, vozačeva vrata ovih sedam jedinica su prilagođena sa integrisanim mašinama za karte, laticama i držačima za novčiće. Ovo poboljšava udobnost i ergonomiju, izbjegavajući pokrete koji su štetni po zdravlje vozača. Ovaj model, opremljen najnovijom generacijom Iveco Bus hibridne tehnologije, nudi tišu, čistiju i ekonomičniju vožnju uz značajno smanjenje potrošnje goriva, emisije CO2 i buke.

Iveco Bus je blisko sarađivao sa specijalistom Voithom na razvoju naprednog električnog pogona koji uključuje novu hibridnu tehnologiju od 48 V za rad u skladu sa renomiranim motorom Cursor 9. Sa svoje strane, DIWA NXT mjenjač je integrisan sa snažnim električnim modulom za oporavak s maksimalnom snagom od 35 kW, koji djeluje i kao starter i kao generator, obnavljajući kinetičku energiju tokom faza usporavanja i kočenja. Ova energija se pohranjuje u LTO bateriji velikog kapaciteta (48 V) instaliranoj na krovu autobusa. Baterija može da obezbjedi 25 kW tokom pokretanja, pomažući Cursor 9 motoru.

Još jedna od značajnih karakteristika ovog novog rješenja je ugradnja funkcije Start & Stop, koja se aktivira automatski bez potrebe za intervencijom vozača, što nudi brojne prednosti za korisnike i operatere: smanjuje buku i vibracije, poboljšava udobnost putnika i, naravno, optimizuje uštedu goriva.

Zahvaljujući ovim karakteristikama, nova generacija Urbanway Mild Hybrid autobusa koju je nabavio Transportes Urbanos de Sabadell (TUS) može se pohvaliti postizanjem uštede goriva od 16% u odnosu na verziju sa tradicionalnim dizel motorom. Ne samo ovo, već ovo hibridno rješenje kompatibilno s obnovljivim gorivima omogućava smanjenje emisije CO2 do 19%, što će poboljšati kvalitet zraka Sabadella.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *