EKSKLUZIVNO: Novi MAN autobus za nove poslove kod Damy tours

Sa porastom obima poslova u sektoru turizma imali smo za “posljedicu” da su mnogi prevoznici znatno pojačali svoje poslovanje, a samim time i vozni park. Jedna od njih je i kompanija Damy tours iz Sarajeva. Ova porodična kompanija ne samo da je povećala obim posla i broj voznih jedinica, nego je znatno i podmladila vozni park. Najnovija akvizicija u nizu je i aktuelna generacija MAN Lion's Coach R07 autobusa koja je kupljena od kompanije Sejari d.o.o. Sarajevo.

Aktuelna generacija Lion's Coach autobusa donijela je značajne promjene u vanjskom dizajnu čije su zadnja i prednja strana urađena u kombinaciji stakla i plastike. Još jedna nova značajka je i vanjska LED rasvjeta (glavna svjetla, dnevna svjetla i žmigavci). O uspjehu novog dizajna govori i nagrada iF International Forum Designa, kao i titula “Coach of the Year 2020” te nagrada “Održivi autobus 2022.”. Poklopci bunkera za prtljag sa obje strane se otvaraju paralelno, a vjetrobransko staklo je grijano i tonirano u blagu zelenu nijansu. Bočna stakla su dvostruka i totalno su zatamnjena. Vanjski retrovizori su također grijani i elektronski su podesivi dok su poklopci crne boje, čime se zaokružuje odlični vizuelni crno-bijeli dojam o vozilu.

Najnoviji autobus u floti kompanije Damy tours je proizveden 2018. godine i u trenutku naše posjete nije imao ni 250.000 km pređenih što je odličan podatak i pokazatelj da se radi o odlično sačuvanom primjerku. Vozilo je opremljeno sa MAN D2676 LOH, Euro 6 motorom snage 338 kW/460 KS u kombinaciji sa automatskim 12-brzinskim ZF TipMatic mjenjačem sa intarderom. Nova generacija MAN autobusa je i sigurnija nego ikad prije, o čemu svjedoče sistemi kao što su EBS sa ASR, ABS i ESP sistemima, LGS sistem te EBA sistem uz nezaobilazni ZF intarder te kameru za vožnju unazad. Vrijedi napomenuti da je vozilo opremljeno i kamerom iznad drugih vrata i da se obje kamere nadgledaju preko monitora na multimediji. Kada smo spomenuli kamere, da napomenemo da vozilo ima dodatnu kameru za opciju snimanja ispred vozila pa se ona može spojiti na monitore i puštati putnicima uživo snimka sa puta ili recimo da se na monitore pusti snimak sa navigacije. Vozaču će biti na raspolaganju udobno i prilagodljivo ISRI sjedište sa mikrofonom, a dobro će doći i fabrička navigacija.

Ukupan kapacitet vozila je 49+1+1 sjedećih mjesta, što je očekivano s obzirom da se radi o klasičnoj 12-metarskoj izvedbi vozila. Sjedišta su njemačkog proizvođača Kiel, ali se radi o nešto luksuznijim sjedištima sa duplim postavama i urađena u kombinaciji luksuzne kože i tkanine u crnoj boji. Sva sjedišta imaju opciju obaranja naslona, stoliće na preklop, mrežice za lične stvari, podesive naslonjače za noge, sigurnosne pojase u tri tačke vezanja i oslonce za ruke. Dodatni MAN šmek daje i stilizirani amblem na svakom sjedištu. Kod drugih vrata je ugrađen toalet, a preko puta njega se nalazi i u potpunosti opremljena moderna kuhinja.

Putnicima će na raspolaganju biti i MMC sistem – Multi Media Coach Advanced sa 7-inčni touch screen monitorom kojeg čini, već spomenuta navigacija za cijelu Evropu, Bluetooth i AUX/USB priključci. Od ostale audio i video opreme možemo spomenuti dodatni mikrofon za vodiča/suvozača, Bosch radio/mp3/DVD plejer i dva monitora od 19 inča. Naravno, ovisno od vremenskih uslova i zahtjeva putnika na raspolaganju je i Konvekta sistem klime i grijanja uz nezaobilazni frižider kapaciteta 56 litara koji se nalazi u prednjem dijelu vozila. Dodatna opcija koja će biti na raspolaganju putnicima kompanije Damy tours je nekoliko utičnica 230 V kao i dupli USB prikljčci na svakom duplom sjedištu.

Novi Lav je stigao, međutim iz kompanije su nam poručili da je ovo tek zagrijavanje pošto se očekuje dodatno proširenje voznog parka, a na proljeće iduće godine možemo očekivati i jedan potpuno nov novcat autobus, ali o tome više kada bude vrijeme za to.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Damy tours želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1841

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *