Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Prva Setra petica u floti kompanije Boro d.o.o.
Nakon skoro dva mjeseca i velikih radova na portalu i forumu, ponovo smo u punom radu, a sa time idu i članci koji su bili na čekanju tokom ovog perioda.
Kompanija Boro d.o.o. iz Doboja sa sjedištem u Cvrtkovcima svaku godinu započne sa uvijek odličnom prinovom. Tako je prošle godine sam početak obilježila Setra 415 HD Facelift, a za početak ove godine odlučili su se za ni manje ni više nego na mlađu generaciju Setra autobusa. Njihova flota postala je bogatija za izuzetno popularnu Setru 515 HD. Autobus koji je prvenstveno poznat po svom atraktivnom izgledu, ali i po udobnosti o čemu može posvjedočiti svako ko se provoza bar jednom u ovom autobusu.
Bijela kraljica je u ovu kompaniju stigla sa pređenih 605.000 km, a godina proizvodnje ove kraljice je 2014 godina. Vozilo pokreće snažan Mercedesov OM 470 motor snage 315 kW odnosno 428 KS koji ispunjava Euro 6 standarde sa šestostepenim manuelnim mjenjačom što znači da za ovu kraljicu nema prepreka koje neće savladati.
Naravno, tu su i multimedijalni audio/video sistem sa MP3 i DVD playerom, dva mikrofona i dva LCD monitora. Toalet i kuhinja su dio prateće opreme baš kao i frižider, sistemi klimatizacije i grijanja. Kapacitet nove Setre je 49+2+1 što na njenu dužinu od 12.295 mm daje dovoljan prostor i komfornost kako putniku tako i samom voznom osoblju. Sva sjedišta imaju opciju obaranja naslonjača, podesive naslone za ruke i noge, mrežice za odlaganje ličnih stvari i preklopne stoliće. Putnicima na raspolaganju su i utičnice od 220 W kako bi mogli koristiti, ali i dopuniti svoje mobilne uređaje tokom putovanja.
Kokpit i upravljački dio je jako dobro složen sa veoma dosta funkcija koje vozaču obezbjeđuju što lakši rad tokom obavljanja svojih radnih obaveza u putu. Vozačima je na raspolaganju udobno sjedište sa svim potrebnim asesoarima. Vožnju će im olakšati i fabrička navigacija, a tu su i USB priključci kao i prostor kod drugih vrata za odmor vozačke posade.
U razgovoru koji smo obavili sa gospodinom Borisom Tutnjevićem, menadžerom kompanije, saznali smo kako su se odlučili baš za ovaj model i proizvođača te još poneku novinu: “Od samog nastanka kompanije prvenstvo u voznom parku su imali Setra i Mercedes vozila. A za Setru 515 HD smo se odlučili kada smo se i uvjerili da je takvo vozilo jako povoljno i dobro za udobnost putnika i voznog osoblja što je u ovoj kompaniji jako bitna stvar. Svakom putniku se mora izaći u susret i ostvariti što veća udobnost i zadovoljnost prema putniku.” Također nam je istakao da su se u zadnje dvije godine još više potrudili kako bi izmijenuli vozni park ka boljem, novijem i višem nivou. U tome su i uspjeli s obzirom da je u voznom parku najstarije vozilo 2010. godina. “Potrudili smo se da i vizuelni izgled kompanije promjenimo i unificiramo, pa smo svaki detalj izmijenili kako bi sve bilo identično. Tako su sada sva naša vozila “obučena” indentično i time pravimo jedan korak naprijed ka identificiranju i pozicioniranje naše kompanije i vozila na autobuskom tržištu. Iskoristio bi priliku i uputio par riječi o našoj liniji za Salzburg te bismo izdvojili da jako dosta mladih ljudi putuje sa nama što nam je drago. Prethodnom godinom poslovanja zadovoljni smo u svakom pogledu i nadamo se da ćemo ove godine tu granicu dodatno pomjeriti naprijed”, završio je gospodin Tutnjević razgovor sa nama.
autor (slike/tekst): Slaviša Mandić