Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama


Regionalverkehr Köln GmbH (RVK), osnovan 1. juna 1976. godine, a prve autobuse na vodik je počeo koristiti već 2011. godine. U saobraćaj su puštena dva Phileas 18 autobusa holandskog proizvođača APTS (Advanced Public Transport Systems). Radilo se futurističkom vozilu sa ultramodernom tehnologijom koje je nažalost imalo previše problema u eksploataciji, što je na kraju dovelo i do sloma APTS. S obzirom na fantastične ideje koje je ovo vozilo prezentovalo, bila je šteta što se ovakav projekat zaustavio.

U međuvremenu, prema saopštenju za javnost od 23. avgusta, RVK već ima u upotrebi 72 autobusa na vodik, proizvedenih od strane proizvođača Van Hool (New A 330 FC) i Solaris (Urbino 12 hydrogen). Do kraja godine očekuju se prvi autobusi sjevernoirskog proizvođača Wrightbus tipa GB Kite hydrogen, tako da će RVK uskoro imati 100 autobusa na vodik. Ljudi su zadovoljni tehnologijom.
U aprilu 2022. godine, RVK je dobio odluku o finansiranju od njemačkog saveznog ministarstva prometa (BMDV) za 108 hibridnih autobusa na gorive ćelije na vodik. Potom je raspisao tendere za isporuku odgovarajućih autobusa u nekoliko postupaka dodjele, uključujući isporuku 29 zglobnih autobusa sa pogonom na vodik. Nedavno je ugovor za isporuku 18 zglobnih autobusa sa gorivnim ćelijama, koji će biti isporučeni u drugoj polovini 2024. godine i koji će se koristiti u regiji oko Kelna i Bona dodjeljen, a pobjednik je Solaris i njegov model Urbino 18 hydrogen.

Još 25 Urbino 18 hydrogen autobusa je naručio DVG iz Duisburga u julu ove godine. Novi zglobni autobusi će voziti na osovinama koje proizvodi ZF iz Friedrichshafena na Bodenskom jezeru. Pogon će im davati centralni električni motor TMF 35-44-4 iz TSA (Traction Systems Austria). Ne postoji konvencionalni motorni prostor (kao kod dizel autobusa), pa se sjedišta mogu bolje rasporediti u ovoj oblasti. Time se povećava i putnički kapacitet autobusa.