MCV predstavio C 107 EV električni autobus

MCV (Manufacturing Commercial Vehicles) je krajem prošle godine otvorio podružnicu MCV Deutschland GmbH i tako postao potpuno novi proizvođač autobusa za Njemačku. Sjedište je u Bestwigu (Sauerland). Njemačka kompanija je podružnica egipatskog proizvođača komercijalnih vozila MCV, koji je osnovan 1994. godine. MCV je započeo kao generalni zastupnik za Mercedesove kamione i autobuse u zemlji na Nilu, ali je također započeo proizvodnju pod vlastitim brendom 1996. godine. Prva vozila MCV-a napravljena su na Mercedesovim šasijama.

Nakon toga je uslijedio MCV 240, midibus za gradski prevoz u Kairu, koji je bio baziran na šasiji iz General Motorsa (SAD). MCV je time pokazao svoju nezavisnost od Daimler grupe. 2007. godine potpisan je ugovor o saradnji sa kineskim proizvođačem Dongfeng, koji je uključivao isporuku 800 Dongfeng šasija, na koje je MCV postavio svoje nadogradnje. Već 2008. godine, MCV je nepogrešivo jasno stavio do znanja da želi isporučivati i u Evropi. Na IAA u Hanoveru, u Njemačkoj je po prvi put izložen visokopodni turistički autobus MCV 600.

U međuvremenu, kompanija ne samo da je dugo bila aktivna u oblasti autobusa, već je pratila i trend niskopodnih električnih autobusa. MCV želi ući na evropsko tržište, ne samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, gdje je već neko vrijeme prilično uspješan na tržištu, već i u Njemačkoj posebno. Prvi model za njemačko tržište bio je niskopodni 12-metarski električni autobus MCV C 127 EV predstavljem prošlog decembra, za čiju je distribuciju, postprodajne usluge i održavanje osnovana njemačka podružnica u Bestwigu.

MCV kaže da za njegov C 127 EV postoji veliko interesovanje u Njemačkoj, iako se prve isporuke tek očekuju. Oznaka modela 12 u 127 označava dužinu vozila od 12 metara, 7 za “sedmu razvojnu fazu” u okviru MCV portfolija, dok EV naravno znači električno vozilo. MCV C 127 EV je po prvi put prikazan na njemačkom sajmu krajem marta na konferenciji električnih autobusa Elekbu koju je organizovao VDV u Berlinu.

MCV se nije tu zaustavio nego je samo sedam mjeseci nakon električnog autobusa od 12 metara, kompanija predstavila svog mlađeg i manjeg brata – električni midi gradski autobus od 10,5 metara C 107 EV. Za iduću godinu je najavljeno predstavljanje i niskopodnog električnog zglobnog autobusa.

Novi “mali” iz MCV-a dugačak je 10.500 mm, širok 2.550 mm i – kao i njegov stariji brat C 127 EV – visok 3.200 mm. Pri čemu visina vozila donekle zavisi od odabranih guma, 3.200 mm se odnosi na 275 guma. Može imati do 29 sjedišta i jedno mjesto za invalidska kolica. C 107 EV pokreće centralni motor sa snagom od 250 kW (339 KS) i maksimalnim obrtnim momentom od 3.000 Nm. Njegovih pet baterija povezano je paralelno i nalaze se na krovu vozila te imaju kapacitet od 385 kWh. Također, na krovu se nalazi i toplotna pumpa sa rashladnim sredstvom CO2.

Okvir karoserije je u potpunosti izrađen od nerđajućeg čelika, a bočne strane od aluminijuma. Podijeljen je na način pogodan za popravku. Umjesto konvencionalnih retrovizora, ovaj MCV autobus ima sistem kamera kao standard. Za vanjsku i unutrašnju rasvjetu koriste se LED tehnologije. Gume su tipa 275/70 R 22.5 X Incity EV Z i dolaze iz Michelina, a alternativno, mogu se ugraditi gume tipa 295/80 R 22.5 X Incity EV Z, također iz Michelina. Vozilo je opremljeno sa dvoja dvokrilna vrata i ZF-ovim osovinama.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1929