Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Regiobus Hannover naručio 15 Mercedes eCitaro autobusa
Regiobus Hannover je naručio 15 električnih autobusa, čime je započeo tranziciju voznog parka ka tehnologiji nulte emisije. Operater se okrenuo EvoBus-u i modelu Mercedes eCitaro. Vozila su nabavljena zahvaljujući sredstvima odobrenim 2020. godine od strane Federalnog ministarstva okoliša (BMUK).
Ukupna cijena električnih vozila je oko 10,5 miliona eura. BMUK pokriva 80% dodatnih troškova koje je kompanija morala imati ulaganjem u e-autobuse, u poređenju sa kupovinom konvencionalnih dizel autobusa. Investicioni iznos za izgradnju infrastrukture za punjenje je oko sedam miliona eura. Ovdje je BMUK omogućio Regiobusu da dobije subvenciju od 40% troškova.
Naručeni Mercedes eCitaro autobusi imaju module sa pet baterija, svaki kapaciteta 64,5 kWh (zajedno 322,5 kWh) i smješteni su u zadnjem dijelu autobusa. Unutarašnjost može primiti 36 sjedećih i 42 stajaća putnika uz veliki višenamjenski prostor sa dva prostora za invalidska kolica. Svi e-autobusi imaju sistem kamera umjesto klasičnih vanjskih retrovizora. Također, vozila će značajno i smanjiti nivo buke, pošto se radi o električnih vozilima.
“Zamjenom 15 autobusa na dizel motor, godišnje se u atmosferu ispusti oko 550.000 litara goriva manje, a time i 1430 tona CO2. Na linijama gdje će se koristiti to znači uštedu CO2 od 629 tona godišnje u gradu i preko 800 tona godišnje u okolini. Zagađenje finom prašinom je također smanjeno za cca. 28 kg godišnje u gradu i 36 kg u okolini”, procjenili su iz Regiobusa.
Trenutno se završava instalacija tehnologije punjenja u depou u Wunstorfu. Ovo je privremeno rješenje koje će služiti kao infrastruktura za punjenje dok novoplanirani depo u Weetzenu ne proradi. Planira se izgradnja dodatne infrastrukture za punjenje u vidu sedam pantografa na ZOB Hannoveru kako bi se dugoročno obezbijedilo centralno punilište sa potrebnom količinom punjenja za sve e-autobuse čije je odredište ZOB.
“Ovdje radimo na zajedničkoj upotrebljivoj infrastrukturi za ÜSTRA-u i Regiobus, čime proširujemo opcije punjenja za autobuse obje kompanije i postajemo znatno fleksibilniji”, objasnio je izvršni direktor Elke van Zadel. “U perspektivi, elektrifikacija autobuskog voznog parka Regiobus će napredovati za još pet e-autobusa godišnje”, završio je van Zadel. Uz planirano novo skladište u Weetzenu, ukidaju se dosadašnje lokacije u Wunstorf i Eldagsen i koristit će se mogućnosti punjenja u novom depou i ZOB-u u Hannoveru.
Wolfgang Toboldt, predsjednik nadzornog odbora Regiobusa: “Put ka e-mobilnosti na koji Regiobus sada kreće pažljivo je i dobro pripremljen. Samo prelaskom s dizela na električnu energiju, ostvarit ćemo uštedu od 1,43 tone CO2 godišnje sa 15 e-autobusa i dati ogroman doprinos zdravijem zraku u cijeloj regiji Hannovera.”