Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama
Sagalés predstavio 8 Solaris električnih autobusa u Manresi
Sagalés je predstavio osam novim električnih autobusa koje je isporučio Solaris u gradskoj općini Manresa. Očekuje se da će novi održivi autobusi biti pušteni u rad početkom godine, a njima će upravljati Manresa Bus, koja posluje kao integralni operater za Sagalés.
Marc Aloy Guardia, gradonačelnik Manrese, i David-Aron Lopez Martí, zamjenik gradonačelnika i delegat za urbanizam i mobilnost, predstavili su nove autobuse na Avenida Universitària, gdje su vozila bila izložena. Akcija je završena inauguracijskim putovanjem, koje se završilo u ulici Guimerà.
Od osam isporučenih autobusa, dva su Urbino 9 LE Electric autobusa. Radi se o električnim autobusima dužine 9,27 metara i koji imaju niski ulaz. Imaju ukupno 27 sjedišta plus jedno sjedište za osobe sa invaliditetom i sklopivu rampu na centralnim vratima kako bi se olakšao pristup osobama u invalidskim kolicima.
Ostalih šest autobusa je klasični Urbino 12 Electric solo autobus. Radi se o niskopodnim autobusima, bez stepenica u prolazu ili u pristupnim zonama vozila, dužine 12 metara i sklopivom rampom na centralnim vratima. Broj mjesta se kreće između 69 i 79 osoba (23 sjedeća), u zavisnosti od stepena popunjenosti dva mjesta rezervisana za osobe u invalidskim kolicima.
Što se tiče sistema punjenja, na objektima Manresa autobusa instalirano je osam punjača od 100 kW koji se napajaju energetskim transformatorom od 1000 kW. Vrijeme punog punjenja za svako vozilo je otprilike četiri sata. Energija koja isporučuje punjenja je 100% zelena energija, koja dolazi samo iz obnovljivih izvora energije.
Snaga baterija iznosi više od 400 kWh u slučaju modela od 12 metara i više od 350 kWh u slučaju modela od 9 metara. Ove baterije daju dovoljno energije za rad na gradskim linijama tokom dana, bez potrebe za punjenjem u podne ili pantografima. Što se tiče sigurnosti, oba modela uključuju mnogo automatskih sistema pomoći vozaču. Vozila su opremljena Mobileye sistemom koji vozača obavještava zvučnim i vizuelnim upozorenjima o svim pješacima ili vozilima koja se mogu naći u mrtvim uglovima autobusa ili u skretanju. Vozila posjeduju i uređaj za upozorenje na daljinu sa vozilom ispred i čitanje saobraćajnih znakova, kao i elektronske retrovizore sa kamerama i monitorima koji omogućavaju bolji vid noću i olakšavaju manevre.
Autobusi će se postepeno uključivati u rad Manresa Busa. Kada svi budu u saobraćaju, Manresa će imati 100% održiv autobuski vozni park, sa osam električnih autobusa i sedam hibrida. Samo tri vozila će biti na dizel, ali će ona biti u rezervi. Ovom kupovinom, Sagalés potvrđuje svoju posvećenost održivoj mobilnosti i poduzima još jedan korak u svojoj “Posvećenosti u pokretu”, svojoj strategiji održivosti 2022-2025. Osnovni zadatak ove strategije je progresivna dekarbonizacija flote, drastično smanjenje upotrebe fosilnih goriva i zagađujućih emisija.