National Express testira Yutong GTe14 električni turistički autobus

Share your love

National Express je najavio da će biti prvi autobuski operater u Velikoj Britaniji koji će isprobati Yutongov novi GTe14 troosovinski električni turistički autobus. Početkom marta električni autobus je pušten u rad National Expressa nakon perioda obuke i upoznavanja vozača.

Probni period će trajati četiri sedmice i električni GTe14 autobus će prevoziti putnike na visokofrekventnoj liniji National Expressa između aerodroma Stansted i Londona. Ovo testiranje će se nadovezati na probne vožnje iz 2020. godine, gdje je National Express testirao Yutongov manji model TCe12 na njihovoj A9 liniji između Stansteda i Stratforda.

Sada će National Express testirati veći model GTe14 koji uključuje više sjedišta i prostora za prtljag. Također će isprobati odgovarajuću tehnologiju punjenja u stvarnom radnom okruženju. Ovo će omogućiti operateru da prikupi povratne informacije od vozača i kupaca.

Tom Berry, stručnjak za vozila s nultim emisijama za Mobico Group, rekao je: “Kao najveći operater autobusa u Velikoj Britaniji, znamo da obim i ambicija National Expressa mogu pomoći u pokretanju inovacija na tržištu autobusa dok radimo na ostvarenju našeg cilja da imamo flotu autobusa u Velikoj Britaniji koja proizvodi nultu emisiju. Zahvalni smo Yutongu što nam je omogućio da budemo prvi prevoznik u Velikoj Britaniji koji će isprobati najnoviji najmoderniji autobus sa električnim baterijama i radujemo se testiranju modela GTe14 na našim visokofrekventnim linijama između aerodroma Stansted i Londona u narednim sedmicama.”

GTe14 električni autobus koji koristi National Express će imati LED rasvjetu, kožna sjedišta na obaranje, klima-uređaj i utičnice za punjenje mobilnih uređaja za dodatne pogodnosti i udobnost putnika. Model je dugačak 13.970 mm, širok 2.487 mm i visok 3.900 mm te ima 53 sjedišta. Opremljen je i sa prostorom za invalidska kolica sa liftom na srednjim vratima kao i toaletom pozicioniranim na sredini vozila. Autobus uključuje baterije kapaciteta 563 kWh, što mu pruža procijenjeni domet između 400 i 480 kilometara.

Ian Downie, šef prodaje Yutong vozila ispred Pelican Bus & Coach, rekao je: “Sa preko 180.000 vozila sa nultom emisijom izduvnih gasova u upotrebi širom svijeta, Yutong proizvod je isproban, testiran i dokazan. Naša vozila su prešla ogroman broj kilometara što nam je dalo vrijedne podatke i šansu za dalji razvoj i unaprijeđenja. Pelicanovo kontinuirano ulaganje u industriju autobusa u Velikoj Britaniji dokazuje ovo lansiranje našeg novog električnog autobusa s tri osovine GTe14, koji ide u National Express, koji će isprobati vozilo u upotrebi u narednim sedmicama. GTe14 se pridružuje dvoosovinskom TCe12 kao jedini autobusi ovog tipa sa nultom emisijom dostupni u UK.”

Dok je u upotrebi za National Express, autobus će se napajati punjačem od 140 kW koji koristi električnu energiju iz obnovljivih izvora na aerodromu Stansted. Radit će do 21 sat dnevno, a punjenje će biti tokom planiranih zaustavljanja na aerodromu Stansted. Zatim će se potpuno napuniti na kraju svakog dana.

U prosjeku, autobusi koji rade na aerodromskim linijama National Expressa između Stansteda i Londona prelaze oko 225.000 kilometara svake godine. GTe14 električni autobusi koji voze istim linijama bi stoga mogli uštedjeti 160 tona emisije CO2 godišnje. U poređenju sa gradskim autobusima, ovi autobusi i ove linije su izazovnije za dekarbonizaciju. Također, ove sedmice autobuski operater FilxBus također je najavio da isprobava uslugu električnih autobusa u Engleskoj i Velsu.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1890