Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama

Sve na jednom mjestu o autobusima, prevoznicima i linijama



Talin, glavni grad male baltičke države Estonije, u sjeveroistočnoj Evropi, nekada je imao devet trolejbuskih linija, ali su danas ostale samo četiri. Planovi za postepeno ukidanje trolejbusa promijenjeni su zbog isplativosti. Proračuni sugeriraju da bi zadržavanje trolejbusa uz električne autobuse olakšalo jeftiniji prelazak na transport bez emisija do 2035. godine. Novi trolejbusi bi trebali stići u Tallinn u narednih tri do pet godina.
Gradsko vijeće je dalo mandat kompaniji Tallinna Linnatranspordi AS da nabavi 40 novih trolejbusa na baterije i obnovi trolejbusku infrastrukturu. Vozni park će imati 22 zglobna (18 metara) i 18 solo (12 metara) vozila. Procjena troškova za ovu nabavku i potrebnu opremu je oko 40-50 miliona eura u idućih 5 do 6 godina.

Uprkos uklanjanju nadzemnih vodova u centru grada, trolejbusi će moći obavljati linije zbog postojanja baterije, čime će se proširiti njihov doseg.
Sredstva za trolejbuski projekat će se tražiti iz budžeta Talina, a u toku su planovi za premještanje trolejbuskog depoa. Osim toga, očekuje se da će moderni tramvaji i električni autobusi debitovati ove godine, što će unaprijediti posvećenost Talina održivom javnom prevozu.

Trenutno u Talinu radi 44 trolejbusa i svi su proizvođača Solaris. Zglobnih trolejbusa je 18, a ostalo su solo i svi su proizvedeni u periodu 2002.-2009. godina.