Madrid dobija 51 Scania hibridni autobus

Scania će početkom juna početi sa isporukom 51 autobusa za glavni grad Španije Madrid, a svi autobusi će hibridni Scania Citywide modeli. Ovi autobusi će donijeti uštede i smanjenje štetnih emisija zahvaljujući hibridnoj tehnologiji, koja zadovoljava i EU regulative Klase II, koje se tiču prigradskog saobraćaja i saobraćaja kratke udaljenosti.

“Oduševljeni smo što je Madrid je prepoznao prednosti Scanijine inovativne hibridne tehnologije i što se odlučio na tako značajnu narudžbu”, kazao Klas Dahlberg, voditelj Scania odjela za autobuse. “Mnogi gradovi oprezno razmatraju prednosti hibridizacije, ali Madrid je sada lider u provedbi alternativne tehnologije. Ovi autobusi mogu pomoći smanjiti CO2 emisije i napraviti značajan doprinos u klimatskim ciljevima”.

Grad Madrid je nedavno izvršio privremene mjere za borbu protiv zagađenja, koje uključuju i ograničavanje brzine i zabrane pristupa osobnih vozila centru grada. Paralelno s tim, madridske transportne vlasti sa autobuskim prevoznicima rade na postepenom prebacivanju na zelene tehnologije. Konvencionalni dizel nije dozvoljen u novim autobusima još od 2010. godine, kada su Regionalne vlasti počele sa poticajima prevoznicima koji trebaju da imaju vozne parkove sa najmanje 20% vozila na plin, električnih vozila ili hibrida. Ograničenja upotrebe vozila na plin podstakli su prevoznike da sve više biraju hibridnu tehnologiju.

51 autobus će se staviti u službu sedam prevoznika na ime Consorcio Regional de Transportes de Madrid (CRTM), koji ima odgovornost za javni prevoz u madridskoj regiji. Prvi operater će biti Alsa (Nat-Ex), nakon čega slijedi Samar, Avanza (ADO) i DBlas (Arriva). Ukupno će biti 34 vozila sa dužinom od 12,7 metara, dok će 17 vozila imati dužinu od 14,8 metara.

Scania Citywide Hybrid može raditi postići maksimalnu brzinu od 100 km/h. Hibridni pogonski agregat uključuje Scania 9-litarski motor i nudi 320 KS sa SCR tehnologijom. Ovaj autobus je idealan za kombinirani gradsko-prigradski saobraćaj.

Hibridni uređaj, kojeg čine električni stroj (motor i generator) i automatsko kvačilo, nalazi se između motora i mjenjača. Električni stroj je jačine 150 kW i 1050 Nm. Ukupno 1,2 kWh energije se dobiva iz litij-ionskih baterija koje su integrirane u krovnu konstrukciju na prednjem dijelu autobusa. Upotreba Scania hibridnog sistema zajedno sa DC/DC pretvaračem, stop-start funkcijom i eco-roll pružaju značajne uštede goriva.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1890