Nomago dobio novi posao i novi autobus

Prošle sedmice slovenski prevoznik Nomago je objavio novo partnerstvo sa italijanskim fudbalskim klubom Udinese i ujedno predstavio novi premium autobus. Nomago je službeni prevoznik ovog kluba od 2009. godine, a novo partnerstvo će trajati najmanje do ljeta 2025.

Autobus njemačkog proizvođača Setra, kojeg su predstavili izvršni direktor Udinese Calcio Fran Collavin i izvršni direktor Nomaga Sandi Brataševec, predstavlja novo premium vozilo za fudbalere i vozilo koje će uvijek biti na raspolaganje klubu. Autobus je jedan od najmodernijih autobusa u cijeloj Sloveniji, a cijena modela 517 HDH ​​autobusa je 500.000 eura s PDV-om.

Novi autobus odlikuje i vrhunska oprema, a prednjače sigurnosni sistemi. Opremljen je posljednjom generacijom aktivnog radarskog tempomata, sigurnosnim radarima, sistemima praćenja vozila ispred, sistemima preventivnog kočenja kao i automatskog isključivanja motora. Unutrašnjost novog autobusa je također fascinantna. Pored Wi-Fi signala, tu su i LED monitori, ​bežični mikrofoni, USB utičnice i utičnice 220 V. Za udobnost putnika osigurana su posebna sjedišta s kožnim anatomskim jastucima, prilagođena fudbalskom klubu Udinese Calcio. Zbog specifične strukture putnika kojim je namjenjen autobus, tu je i posebna kuhinja sa dva frižidera, dva aparata za kafu, dvije pećnice za pravljenje hrane i toalet.

Nomago je u ljeto 2019. ostvario 99 miliona eura bruto prihoda, zapošljavajući više od 1.100 ljudi krajem prošlog ljeta, od čega 10% u Italiji. Cijeli vozni park ima više od 700 autobusa. Na italijanskom tržištu Nomago, osim redovnih linija, obavlja i školski prevoz učenika, aerodromski prevoz, a u pripremi je i Nomago InterCity – prevoz putnika s putničkih brodova iz Venecije do Trsta.

Sandi Brataševec, izvršni direktor Nomaga, izjavio je još i da oni nisu konkurentni FlixBusu: “Mi nismo konkurent Flixbus niti kompanija koja pruža samo usluge na daljinu. Nomago je integrirana platforma mobilnosti. Imajte na umu da u našem 13-metarskom autobusu možemo primiti 50 putnika, a da prvih 12 redova predstavlja prvi razred sa zaista velikim razmakom između sjedišta. U središtu autobusa imamo normalni prostor dok se u vozilu također nalaze i stolovi koji su rezervisani za porodice s djecom. Sve je počelo 2017. godine kada smo kupili Avrigo tours iz Nove Gorice i Celjski Izletnik. Nomago je nastao iz tih integracija i dobio ime koje podsjeća na nomadizam, potrebu da se krećemo, ali u modernim uslovima. Do kraja 2018., u naš sistem smo uključili i druge slovenske kompanije, njih oko deset, i tako započeli proces internacionalizacije i digitalizacije naših sistema. U Italiji je kupljena kompanija Alibus Pordenone, a u Hrvatskoj Brioni Pula i to dva djela koja predstavljaju osnovicu budućeg rasta.”

Nomago pokriva oko 35 posto tržišta javnog prevoza u Sloveniji i pruža niz usluga u rasponu od privatnog prevoza do dijeljenja bicikala. Cilj je prevoz na principu “od vrata do vrata” i model koji se želi izvesti u cijelu Europu. Nomago je, osim spomenutih usluga, uspješno radi i u međugradskom, turističkom i shuttle sektoru. “U 2019. godini prevalili smo 35 miliona kilometara i prevezli 10 miliona putnika”, nastavlja Sandi Brataševec, “a prisutni smo na 650 međuregionalnih linija. Zahvaljujući akviziciji Alibusa, danas možemo računati na vozni park od dodatnih 50 autobusa i strukturu koja broji 100 zaposlenih. Za nas je Italija strateška zemlja. Trenutno smo prisutni sa aerodromskim vezama u Veneciji, Trstu i Trevisu, ali planiramo uskoro ući u Udine i Veronu. Uvjereni smo da ćemo zahvaljujući drugim akvizicijama biti još jači. Preferirani industrijski partneri su Setra, Mercedes i MAN. U mnogim slučajevima preferiramo tri osovine zbog udobnosti i sigurnosti. Sve to, naravno, ima troškove, ali ja ih radije nazivam ulaganjima. U Sloveniju i Hrvatsku dosad smo uložili 6 miliona, dok smo u Italiji uložili dva miliona eura. Ali ovo je tek početak”, završio je Brataševec.

Share your love
Adnan Omerhodzic
Adnan Omerhodzic
Articles: 1891